Pytania Klientów


Zawężanie godzin lub daty odbioru lub doręczenia przesyłki

Godzin odbiorów lub doręczeń przesyłek nie można w żaden sposób zawężać, a zatem w lokalizacji wskazanej w zamówieniu, osoba nadająca przesyłkę lub odbierająca przesyłkę musi czekać na kuriera. Przesyłki odbierane są od nadawcy i doręczane do odbiorcy w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00.

 

Daty odbiorów przesyłek można określić na etapie składania zamówienia, ale wyłącznie dla przesyłek nadawanych w Polsce. Data ta może zostać automatycznie zmienia w przypadku gdy po dodaniu do koszyka i przed opłaceniem zamówienia dane przesyłki zostaną edytowane (wówczas system zmieni datę na domyślną) lub gdy autoryzacja płatności nastąpi następnego dnia.

 

Dla przesyłek nadawanych do Polski (nadanie z zagranicy) daty i godziny odbioru przesyłki nie można w żaden sposób zawężać, a zatem w lokalizacji wskazanej w zamówieniu, osoba nadająca przesyłkę musi czekać na kuriera. Przesyłki odbierane są od nadawcy w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00. Na odbiór przesyłki nadawanej do Polski trzeba czekać do dwóch dni roboczych.

 


Przesyłki krajowe doręczane są do odbiorców następnego dnia roboczego od dnia nadania przesyłki. Przesyłki międzynarodowe doręczane są do odbiorców od dwóch do siedmiu dni roboczych w zależności od kraju doręczenia.

 

Zarówno terminy odbiorów jak i doręczeń nie są w żaden sposób gwarantowane i zależą wyłącznie od przewoźnika. Jeśli przesyłka nie została odebrana lub doręczona w zakładanym terminie należy kontaktować się z obsługą serwisu lub bezpośrednio z przewoźnikiem.

« Powrót    Udostępnij

Wielkanoc w internecie

  •  Publikacja: 16 marca 2021 roku

Wielu przedsiębiorców, trudniących się handlem, staje wobec nowych wyzwań, w obliczu szczególnych, pandemicznych warunków, w jakich przyszło im prowadzić swoje biznesy. ...

Paczka na Wielkanoc

  •  Publikacja: 09 marca 2021 roku

Te święta, podobnie jak przed rokiem, będą wyglądać inaczej… Słyszymy to zewsząd, przekonują nas o tym politycy i eksperci. Dziwny czas pandemii… To jednak nie znaczy, ...

Jak zamówić kuriera

  •  Publikacja: 06 marca 2021 roku

W serwisie smartkurier.pl możemy zamówić kuriera, wysłać przesyłkę – krajową lub zagraniczną, lub nadać przesyłkę w paczkomacie. Nie powinno sprawić to nam najmniejszych ...

Awaria systemu płatności TPAY

  •  Publikacja: 11 marca 2021 roku

TPAY (czyli partner obsługujący płatności) informuje, iż w związku z pożarem w serwerowni OVH, dnia 10.03.2021 rano mogły wystąpić niezależne od TPAY utrudnienia w dostępie do usług ...

Wielkanocne ceny paczek

  •  Publikacja: 07 marca 2021 roku

Wielkanocne ceny na przesyłki. Przesyłki kurierskie krajowe FedEX w super cenach w serwisie Smart Kurier! Sprawdź ceny przesyłek krajowych przewoźników InPost, DHL, DPD. Nadaj przesyłkę ...

Paczka w kiosku Ruchu

  •  Publikacja: 20 lutego 2021 roku

Sprawdź ofertę Paczka w Ruchu w serwisie Smart Kurier na przesyłki kurierskie, które można nadać i odebrać w kiosku ruchu. Ceny już od 7,70 PLN brutto. Aktualna oferta znajduje ...

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.

Kontakt

BSSI sp. z o.o.
Jana Heweliusza 11 / 811
80-890 Gdańsk
Email: kontakt@smartkurier.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje Tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.