Pytania Klientów


Przesyłki za pobraniem

Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez kuriera podczas doręczenia przesyłki. Kwota, którą kurier pobierze od Odbiorcy przy doręczeniu przesyłki, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Zatem jest to jedna z opcji płatności za towar lub przedmiot.

W formularzu na stronie https://smartkurier.pl/wyslij-przesylke podajemy kwotę, którą chcemy aby kurier pobrał od Odbiorcy i podajemy numer konta bankowego Nadawcy na które chcemy aby kwota była przekazana.

Przykład: Wysyłam przedmiot za kwotę 150 PLN do Odbiorcy "X". Wartość 150 PLN wpisuję w polu "pobranie". Chcę aby pieniądze zostały przesłane na moje konto bankowe - zatem wprowadzam je w formularzu w polu konto bankowe. Przesyłka zostanie odebrana ode mnie przez kuriera, następnie przy doręczeniu kwota 150 PLN zostanie pobrana przez kuriera od Odbiorcy "X". Następnie kwota 150 PLN zostanie przesłana na moje konto bankowe, które wskazałem w formularzu.

W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu smartkurier.pl na konto Nadawcy. Kwota pobrania zlecana jest do przelewu na wskazane w formularzu konto bankowe Nadawcy w terminie od 1 do 14 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie przelewu zostanie zrealizowane w terminie od 1 do 14 dni roboczych oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy najpóźniej 15 dnia roboczego. Średni czas realizacji przelewu pobraniowego wynosi około 9 dni roboczych. Przykład: Jeśli przesyłka została doręczona do Odbiorcy w piątek 29 czerwca 2020 roku to przelew pobraniowy zostanie zaksięgowany na koncie Nadawcy najpóźniej w piątek 20 lipca 2020 roku.

Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis smartkurier.pl gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis smartkurier.pl.

« Powrót    Udostępnij

Wielkanoc w internecie

  •  Publikacja: 16 marca 2021 roku

Wielu przedsiębiorców, trudniących się handlem, staje wobec nowych wyzwań, w obliczu szczególnych, pandemicznych warunków, w jakich przyszło im prowadzić swoje biznesy. ...

Paczka na Wielkanoc

  •  Publikacja: 09 marca 2021 roku

Te święta, podobnie jak przed rokiem, będą wyglądać inaczej… Słyszymy to zewsząd, przekonują nas o tym politycy i eksperci. Dziwny czas pandemii… To jednak nie znaczy, ...

Jak zamówić kuriera

  •  Publikacja: 06 marca 2021 roku

W serwisie smartkurier.pl możemy zamówić kuriera, wysłać przesyłkę – krajową lub zagraniczną, lub nadać przesyłkę w paczkomacie. Nie powinno sprawić to nam najmniejszych ...

Awaria systemu płatności TPAY

  •  Publikacja: 11 marca 2021 roku

TPAY (czyli partner obsługujący płatności) informuje, iż w związku z pożarem w serwerowni OVH, dnia 10.03.2021 rano mogły wystąpić niezależne od TPAY utrudnienia w dostępie do usług ...

Wielkanocne ceny paczek

  •  Publikacja: 07 marca 2021 roku

Wielkanocne ceny na przesyłki. Przesyłki kurierskie krajowe FedEX w super cenach w serwisie Smart Kurier! Sprawdź ceny przesyłek krajowych przewoźników InPost, DHL, DPD. Nadaj przesyłkę ...

Paczka w kiosku Ruchu

  •  Publikacja: 20 lutego 2021 roku

Sprawdź ofertę Paczka w Ruchu w serwisie Smart Kurier na przesyłki kurierskie, które można nadać i odebrać w kiosku ruchu. Ceny już od 7,70 PLN brutto. Aktualna oferta znajduje ...

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.

Kontakt

BSSI sp. z o.o.
Jana Heweliusza 11 / 811
80-890 Gdańsk
Email: kontakt@smartkurier.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje Tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.