Pytania Klientów


Kod promocyjny. Gdzie uzyskać? Jak aktywować?

Kody promocyjne można uzyskać wyszukując aktualne promocje w naszej sieci partnerskiej lub bezpośrednio w serwisie Smart Kurier.

Aktywacja oferty specjalnej poprzez kod promocyjny możliwa jest tylko dla użytkowników posiadających konto w serwisie Smart Kurier.

Kody promocyjne można wykorzystać do aktywacji oferty specjalnej na usługi kurierskie w ramach serwisu Smart Kurier.

Ofertę specjalną na usługi kurierskie, aktywuje się poprzez kod promocyjny w zakładce Twój Cennik po zalogowaniu do serwisu Smart Kurier.

« Powrót    Udostępnij

ORLEN Paczka za pobraniem

  •  Publikacja: 15 lutego 2023 roku

Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca przesyłki ustala z Odbiorcą przesyłki, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przy odbiorze przesyłki. Sieć punktów ORLEN Paczka obsługuje przesyłki za pobraniem, a punkty obsługujące tę usługę są specjalnie oznaczone. W przypadku gdy chcemy nadać przesyłkę za pobraniem musimy się upewnić czy wybrany przez nas punkty doręczenia obsługuję usługę doręczenia z opcją pobrania.

Jak nadać przesyłkę w sieci ORLEN Paczka?

  •  Publikacja: 12 lutego 2023 roku

ORLEN Paczka to firma kurierska specjalizująca się w nadawaniu i doręczeniu paczek w sieci punktów zlokalizowanych w punktach sprzedaży prasy (potocznie nazywanych kioskami ruchu), lokalnych sklepach spożywczych, stacjach paliw sieci Orlen oraz automatach paczkowych w których paczkę można nadać lub paczkę można odebrać 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Jeśli chcemy skorzystać z usług ORLEN Paczka przesyłkę należy nadać w punkcie obsługi paczek, który możemy znaleźć w wyszukiwarce punktów obsługi przesyłek. Paczkę należy dostarczyć do punktu obsługi paczek i odebrać z punktu obsługi paczek w określonym przez ORLEN Paczka czasie.

Przedmioty wyłączone z transportu kurierem

  •  Publikacja: 12 listopada 2022 roku

Są przedmioty, jakich nie przewiezie żadna firma. Naturalnie – przewoźnik nie sprawdzi, co znajduje się we wnętrzu każdej paczki i jeśli ktoś zdecyduje się na to, aby w ten sposób przesłać komuś na przykład produkty spożywcze – wówczas robi to na własną odpowiedzialność. Paczka zostanie dostarczona na miejsce, ale w razie wystąpienia nieprawidłowości reklamacja nie zostanie uwzględniona. Jeśli kurier przy nadaniu zorientuje się, że wewnątrz opakowania znajdują się produkty wyłączone z przewozu, może odmówić odebrania przesyłki od nadawcy. Gdy jednak to przeoczy – paczka wciąż może wrócić do nadawcy, gdyż przechodzi jeszcze ona przez kolejne sortownie, gdzie zazwyczaj łatwiej można dostrzec, że zawartość pudełka jest niezgodna z regulaminem przewoźnika.

ORLEN Paczka

  •  Publikacja: 11 lutego 2023 roku

Sieci punktów nadań i doręczeń Orlen Paczka szybko się rozwija. W roku 2023 ilość lokalizacji punktów sieci Orlen Paczka przekroczyła 8,3 tysięcy. Początkowo punkty nadań i doręczeń Orlen Paczka zlokalizowane były w punktach sprzedaży prasy oraz lokalnych sklepach spożywczych. Obecnie punkty nadań i doręczeń przesyłek znajdziemy również na stacjach paliw Orlen. Ponadto sieć Orlen Paczka to również automaty paczkowe w których można wygodnie nadać i odebrać przesyłkę 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Punkty nadań i doręczeń sieci Orlen Paczka znajdziemy zarówno w miastach jak i poza miastami. Nawet w niewielkich miasteczkach czy wioskach można znaleźć punkt sieci Orlen Paczka w którym można nadać paczkę lub odebrać paczkę.

DPD nowe etykiety

  •  Publikacja: 27 grudnia 2022 roku

Przewoźnik DPD Polska informuje, iż w trosce o najwyższy poziom ochrony danych osobowych, rozpoczyna proces wdrożenia nowego standardu etykiety paczkowej. W związku mobilnością odbiorców, dostępem do narzędzi umożliwiających zarządzanie przesyłkami oraz z uwagi na elastyczny sposób doręczania przesyłek, przewoźnik zdecydował się na zapewnienie odpowiedniej ochrony danych osobowych na etykietach. Ochrona danych osobowych wdrażana przez DPD Polska polega na anonimizacji danych osobowych odbiorców przesyłek poprzez zastąpienie ciągu znaków gwiazdkami.

InPost i Żabka kończą współpracę

  •  Publikacja: 19 października 2022 roku

Choć jeszcze niedawno Żabka i InPost ogłaszały nowy, pilotażowy program, to wraz z początkiem października tego roku współpraca obu firm została zakończona. Od 7 dnia tego miesiąca w sklepach stacjonarnych tej popularnej w Polsce sieci ani nie odbierze się, ani nie nada przesyłek przewożonych przez InPost. Jakie to ma konsekwencje dla klientów i samego przewoźnika? Zachęcamy do lektury.

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.