Pytania Klientów


Kiedy kurier odbierze przesyłkę ?

Kurierzy odbierają przesyłki od Nadawcy w dniu wybranym w formularzu Smart Kurier. Informacja na temat terminu odbioru przesyłki dostępna jest w szczegółach zamówienia. Szczegóły zamówienia wysyłane są w wiadomości potwierdzającej opłacenie zamówienia lub dostępne są po zalogowaniu w panelu Klienta.

Przesyłki kurierzy odbierają od Nadawcy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17.00. Termin odbioru przesyłki wybrany w formularzu Smart Kurier jest terminem orientacyjnym i nie jest terminem gwarantowanym. Godzin odbioru przesyłki nie można ustawiać lub zawężać.

Kurierzy odbierają przesyłki z adresu podanego w formularzu. Przed odbiorem przesyłki kurier może zadzwonić i poinformować o odbiorze przesyłki jednak nie jest to standardowa praktyka (nie zawsze kurier dzwoni przed odbiorem przesyłki). Najczęściej kurier dzwoni na kilka minut przed odbiorem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która wyda przesyłkę.

Jeśli kurier nie odebrał przesyłki z wyznaczonym terminie to prawdopodobnie podejmie próbę odbioru następnego dnia roboczego. Proszę pamiętać, iż pod adresem wskazanym w formularzu musi znajdować się osoba, która wyda przesyłkę kurierowi.

Czasami kurierzy zaznaczają w systemie przewoźnika, iż w danym dniu nadawcy nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji. Najczęściej wynika to z faktu, iż nadawcy rzeczywiście nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji, ale czasami zdarza się, iż kurier ma w danym dniu zbyt dużo zleceń i nie mogąc zdążyć z obsługą wszystkich zleceń właśnie w taki sposób oznacza w systemie status przesyłki. Przesyłka w takim wypadku zostanie najczęściej odebrana lub doręczona następnego dnia roboczego.

« Powrót    Udostępnij

Wielkanoc w internecie

  •  Publikacja: 16 marca 2021 roku

Wielu przedsiębiorców, trudniących się handlem, staje wobec nowych wyzwań, w obliczu szczególnych, pandemicznych warunków, w jakich przyszło im prowadzić swoje biznesy. ...

Paczka na Wielkanoc

  •  Publikacja: 09 marca 2021 roku

Te święta, podobnie jak przed rokiem, będą wyglądać inaczej… Słyszymy to zewsząd, przekonują nas o tym politycy i eksperci. Dziwny czas pandemii… To jednak nie znaczy, ...

Jak zamówić kuriera

  •  Publikacja: 06 marca 2021 roku

W serwisie smartkurier.pl możemy zamówić kuriera, wysłać przesyłkę – krajową lub zagraniczną, lub nadać przesyłkę w paczkomacie. Nie powinno sprawić to nam najmniejszych ...

Awaria systemu płatności TPAY

  •  Publikacja: 11 marca 2021 roku

TPAY (czyli partner obsługujący płatności) informuje, iż w związku z pożarem w serwerowni OVH, dnia 10.03.2021 rano mogły wystąpić niezależne od TPAY utrudnienia w dostępie do usług ...

Wielkanocne ceny paczek

  •  Publikacja: 07 marca 2021 roku

Wielkanocne ceny na przesyłki. Przesyłki kurierskie krajowe FedEX w super cenach w serwisie Smart Kurier! Sprawdź ceny przesyłek krajowych przewoźników InPost, DHL, DPD. Nadaj przesyłkę ...

Paczka w kiosku Ruchu

  •  Publikacja: 20 lutego 2021 roku

Sprawdź ofertę Paczka w Ruchu w serwisie Smart Kurier na przesyłki kurierskie, które można nadać i odebrać w kiosku ruchu. Ceny już od 7,70 PLN brutto. Aktualna oferta znajduje ...

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.

Kontakt

BSSI sp. z o.o.
Jana Heweliusza 11 / 811
80-890 Gdańsk
Email: kontakt@smartkurier.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje Tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.