Pytania Klientów


Filtry antySPAMowe

Filtry antyspamowe różnych dostawców poczty e-mail, mogą kwalifikować wiadomości wysyłane przez nasz serwis jako SPAM.

Ponadto dostawcy poczty udostępniają również funkcję automatycznego filtrowania wiadomości i dodawania ich do kategorii co powoduje, iż wiadomości z potwierdzeniem mogą trafić do innych folderów (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Jeśli użytkownik serwisu nie posiada konta w serwisie, jedyną formą dostarczenia dokumentów transportowych oraz faktury jest wiadomość e-mail (potwierdzenie zamówienia) wysyłana po autoryzacji płatności. Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia wysyłana jest na adres e-mail podany w sekcji "Dane zleceniodawcy" w "koszyku".

Jeżeli w ciągu kilku minut od opłacenia zamówienia nie otrzymają Państwo wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM i innych folderów zawierających wiadomości automatycznie skategoryzowane.

W przypadku gdy przesyłacie Państwo zapytanie poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail kontakt@smartkurier.pl, odpowiedź na Państwa zapytanie będzie przesyłana na podany w formularzu adres e-mail lub jako odpowiedź na e-mail z którego korzystaliście Państwo wysyłając wiadomość bezpośrednio na kontakt@smartkurier.pl. Jeśli nie otrzymacie Państwo odpowiedzi na zapytanie w rozsądnym terminie, prosimy o sprawdzenie czy nasza odpowiedź nie trafiła do skrzynki SPAM lub innych folderów zawierających wiadomości automatycznie skategoryzowane.

W procesie rejestracji konta, wiadomość potwierdzająca rejestrację konta wysyłana jest na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym. Jeżeli chwilę po rejestracji konta nie otrzymali Państwo wiadomości prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM lub innych folderów zawierających wiadomości automatycznie skategoryzowane.

Aby wiadomości wysyłane przez nasz serwis nie były traktowane jako SPAM, prosimy o odpowiednie ustawienie filtrów antySPAMowych i kategorii wiadomości.

Powyższe uwagi dotyczą w szczególności użytkowników GMAIL.

« Powrót    Udostępnij

Wielkanoc w internecie

  •  Publikacja: 16 marca 2021 roku

Wielu przedsiębiorców, trudniących się handlem, staje wobec nowych wyzwań, w obliczu szczególnych, pandemicznych warunków, w jakich przyszło im prowadzić swoje biznesy. ...

Paczka na Wielkanoc

  •  Publikacja: 09 marca 2021 roku

Te święta, podobnie jak przed rokiem, będą wyglądać inaczej… Słyszymy to zewsząd, przekonują nas o tym politycy i eksperci. Dziwny czas pandemii… To jednak nie znaczy, ...

Jak zamówić kuriera

  •  Publikacja: 06 marca 2021 roku

W serwisie smartkurier.pl możemy zamówić kuriera, wysłać przesyłkę – krajową lub zagraniczną, lub nadać przesyłkę w paczkomacie. Nie powinno sprawić to nam najmniejszych ...

Awaria systemu płatności TPAY

  •  Publikacja: 11 marca 2021 roku

TPAY (czyli partner obsługujący płatności) informuje, iż w związku z pożarem w serwerowni OVH, dnia 10.03.2021 rano mogły wystąpić niezależne od TPAY utrudnienia w dostępie do usług ...

Wielkanocne ceny paczek

  •  Publikacja: 07 marca 2021 roku

Wielkanocne ceny na przesyłki. Przesyłki kurierskie krajowe FedEX w super cenach w serwisie Smart Kurier! Sprawdź ceny przesyłek krajowych przewoźników InPost, DHL, DPD. Nadaj przesyłkę ...

Paczka w kiosku Ruchu

  •  Publikacja: 20 lutego 2021 roku

Sprawdź ofertę Paczka w Ruchu w serwisie Smart Kurier na przesyłki kurierskie, które można nadać i odebrać w kiosku ruchu. Ceny już od 7,70 PLN brutto. Aktualna oferta znajduje ...

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.

Kontakt

BSSI sp. z o.o.
Jana Heweliusza 11 / 811
80-890 Gdańsk
Email: kontakt@smartkurier.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje Tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.