Pytania Klientów


Brak możliwości doręczenia przesyłki

Występuje kilka powodów braku możliwości doręczenia przesyłki. Najczęściej występujące powody braku możliwości doręczania przesyłki to:

  • nieobecność Odbiorcy przesyłki
  • adres doręczenia jest niewłaściwy lub Odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki
  • nadanie przesyłki na liście przewozowym, który nie został wygenerowany przez serwis smartkurier.pl

W razie nieobecności Odbiorcy w miejscu wskazanym na liście przewozowym kurier pozostawia awizo i podejmuje kolejną próbę doręczenia, w razie ponownej nieobecności odbiorcy kurier pozostawia kolejne awizo, a Odbiorca może przesyłkę odebrać osobiście w siedzibie oddziału przewoźnika. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez odbiorcę w odpowiednim terminie wskazanym w regulaminie przewoźnika przesyłka jest zwracana do Nadawcy na koszt Zleceniodawcy. Należy podkreślić, iż przewidywanym terminem doręczenia przesyłki do Odbiorcy jest następny dzień roboczy od daty nadania przesyłki, jednakże nie jest to termin gwarantowany i zależy on od wielu niezależnych od serwisu smartkurier.pl czynników (doręczenie w mieście lub poza miastem, zbliżające się święta, dostępność obsługujących danych adres kurierów, warunki atmosferyczne, itp.).

 

Jeżeli przesyłka nie może być dostarczona do odbiorcy z przyczyn niezależnych od przewoźnika, obsługa serwisu lub przewoźnik zawiadomi o tym Nadawcę z równoczesnym zapytaniem o dalsze dyspozycje. W przypadku braku wydania dyspozycji co do przesyłki przez Nadawcę, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca.

 

W przypadku udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca.

 

W przypadku przesyłki, której doręczenie jest niemożliwe ze względu na fałszywe lub błędne dane Odbiorcy, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca.

 

W przypadku gdy przesyłka zostanie nadana na liście przewozowym, który nie został wygenerowany przez serwis smartkurier.pl przesyłka może trafić do magazynu. Obsługa serwisu lub przewoźnik zawiadomi o tym Nadawcę z równoczesnym zapytaniem o dalsze dyspozycje. W przypadku braku wydania dyspozycji co do przesyłki przez Nadawcę, zostanie wydana dyspozycja zlecenia zwrotu przesyłki do Nadawcy, a kosztami tej operacji zostanie obciążony Zleceniodawca lub przesyłka pozostanie w magazynie do czasu otrzymania od Zleceniodawcy stosownej dyspozycji.

« Powrót    Udostępnij

Wielkanoc w internecie

  •  Publikacja: 16 marca 2021 roku

Wielu przedsiębiorców, trudniących się handlem, staje wobec nowych wyzwań, w obliczu szczególnych, pandemicznych warunków, w jakich przyszło im prowadzić swoje biznesy. ...

Paczka na Wielkanoc

  •  Publikacja: 09 marca 2021 roku

Te święta, podobnie jak przed rokiem, będą wyglądać inaczej… Słyszymy to zewsząd, przekonują nas o tym politycy i eksperci. Dziwny czas pandemii… To jednak nie znaczy, ...

Jak zamówić kuriera

  •  Publikacja: 06 marca 2021 roku

W serwisie smartkurier.pl możemy zamówić kuriera, wysłać przesyłkę – krajową lub zagraniczną, lub nadać przesyłkę w paczkomacie. Nie powinno sprawić to nam najmniejszych ...

Awaria systemu płatności TPAY

  •  Publikacja: 11 marca 2021 roku

TPAY (czyli partner obsługujący płatności) informuje, iż w związku z pożarem w serwerowni OVH, dnia 10.03.2021 rano mogły wystąpić niezależne od TPAY utrudnienia w dostępie do usług ...

Wielkanocne ceny paczek

  •  Publikacja: 07 marca 2021 roku

Wielkanocne ceny na przesyłki. Przesyłki kurierskie krajowe FedEX w super cenach w serwisie Smart Kurier! Sprawdź ceny przesyłek krajowych przewoźników InPost, DHL, DPD. Nadaj przesyłkę ...

Paczka w kiosku Ruchu

  •  Publikacja: 20 lutego 2021 roku

Sprawdź ofertę Paczka w Ruchu w serwisie Smart Kurier na przesyłki kurierskie, które można nadać i odebrać w kiosku ruchu. Ceny już od 7,70 PLN brutto. Aktualna oferta znajduje ...

Monitoruj swoją przesyłkę!

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.

Kontakt

BSSI sp. z o.o.
Jana Heweliusza 11 / 811
80-890 Gdańsk
Email: kontakt@smartkurier.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje Tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.