Pobrania


Przybliżony termin przekazania zlecenia COD do realizacji można sprawdzić wpisując numer przesyłki do poniższego formularza. Aby sprawdzić przybliżony termin przekazania zlecenia do realizacji, przesyłka powinna mieć status "doręczona" czyli powinna być już dostarczona do adresata (odbiorcy).

W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu smartkurier.pl na konto Nadawcy. Kwota pobrania zlecana jest do realizacji przelewu na wskazane w formularzu konto Nadawcy w terminie do 30 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie przelewu zostanie przekazane do realizacji maksymalnie w terminie do 30 dni roboczych oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy najpóźniej 31 dnia roboczego. Średni czas realizacji przelewu pobraniowego wynosi około 14 dni roboczych. Przykład: Jeśli przesyłka została doręczona do Odbiorcy w piątek 29 czerwca 2020 roku to przelew pobraniowy zostanie zaksięgowany na koncie Nadawcy w piątek 20 lipca 2020 roku.

Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to najczęściej wynika kilku przyczyn:

  • przesyłka nie została doręczona na dokumencie transportowym, który został wygenerowany przez serwis
  • w trakcie realizacji zlecenia doręczenia przesyłka została doręczona natomiast zmieniony został numer przesyłki
  • podczas wypełniania formularza podano niewłaściwy numer konta bankowego
  • w trakcie realizacji zlecenia doręczenia przesyłki występowały trudności w doręczeniu (najczęściej są to: odmowa przyjęcia, zmiana adresu doręczenia, odbiór przesyłki w oddziale przewoźnika, itp.)
  • pojawił się błąd w procesie realizacji zlecenia przelewu  

Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis smartkurier.pl gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.

Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to należy skontaktować się z obsługą serwisu i podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie dotyczące realizacji pobrania tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Kontakt z obsługą serwisu możliwy jest poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@smartkurier.pl. Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej. Podany adres siedziby operatora serwisu jest adresem do obsługi korespondencji natomiast nie jest adresem pod którym operator serwisu prowadzi obsługę Klientów.

Wszelkie reklamacje dotyczące terminów realizacji zleceń przelewów należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@smartkurier.pl lub pisemnie na adres siedziby operatora serwisu smartkurier.pl. Informacje na ten temat można znaleźć w regulaminie serwisu.

Polecamy również nasze porady w których można między innymi znaleźć informacje na temat przesyłek za pobraniem.

Masz jakieś pytania?

Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.

Godziny pracy:

Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7

  Wyślij kopię wiadomości do mnie
  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, na zasadach określonych w Polityce prywatności.

 

smartkurier

Smart Kurier to najlepsza na rynku oferta na przesyłki kurierskie dla firm i Klientów indywidualnych. Koperty, paczki, palety, odbierane bezpośrednio z Twojej firmy lub domu.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone BSSI sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.