Tu znajdziesz aktualne i archiwalne informacje dotyczące serwisu Smart Kurier, przewoźników obsługujących zlecenia na przesyłki kurierskie oraz najważniejsze informacje dotyczące rynku logistycznego.
InPost wdrożył nowe etykiety przewozowe (inaczej etykiety lub dokumenty transportowe). Dotyczą one przesyłek zlecanych poprzez sieć paczkomatów InPost. Zmiany weszły w życie od dnia 07.10.2022 r. Powodem wprowadzenia nowych etykiet jest aninimizacja przez InPost danych odbiorców. Jest to odpowiedź InPost na uwagi zgłaszane przez Klientów. Zmiany w etykietach, które wdrożył InPost dotyczą:
Według InPost, dzięki wprowadzonym zmianom, transport, sortowanie i doręczenie przesyłek będzie jeszcze bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Nowy wygląd etykiet został zaktualizowany automatycznie. Przykłady nowych etykiet można zobaczyć z dołączonej grafice.
Nadanie przesyłki w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie InPost można zlecić w formularzu standardowym (pełnym) - zamów kuriera lub w formularzu uproszczonym - nadaj w paczkomacie InPost.
Lokalizację paczkomatów można sprawdzić poprzez wyszukiwarkę uproszczoną - znajdź paczkomat lub wyszukiwarkę zaawansowaną - Paczkomaty i PaczkoPunty InPost.